Kamis, 27 Maret 2014

Nikmatnya Suamiku dan Papanya

Diposting oleh semau gue di 00.11
  1. Mochamad Rizki Y (@rizqtoge) on Twitter

    twitter.com/rizqtoge
    Ya tuhan kpn itu terjadi hahaRT @gianavirgiani: Kl blgnya papa, berarti udh termasuk jd suami dan papanya anak-anak dooong, paaapaaa.. Haha 9:31 PM Jun ...
  2. ~ Bicara Hatiku ~: Suami Ekspress 12 :D

    mawaddahnazurah.blogspot.com/.../suami-ekspres... - Translate this page
    19 Mei 2013 – Sempat mama dan papanya menitipkan nasihat agar dia taat kepada suami dan belajar bersungguh-sungguh. Sudah dua jam papa dan ...
  3. UJIAN ITU NIKMAT: Bila sikecilku bertanya : Ummi, kita masih suami ...

    ujianitunikmat.blogspot.com/.../bila-sikecilku-bert... - Translate this page
    21 Jun 2010 – Ujian itu NIKMAT, ia mendekatkan kita dengan Sang Pecinta, kerana kasihNYa ... Hari itu papanya berceritakan kisah 'Sang kancil dan Buaya'.
  4. ist

    istkesepian.blogspot.com/.../elisa-papa-elisa-gadis-... - Translate this page
    23 Jan 2013 – Papanya, Roslan dan mamanya, Rosnah, sangat memanjakan semua ... Rosnah hanya tersenyum melihat gelagat suami dan anaknya itu. ... berasa begitu nikmat kerana Elisa juga menjilat batang dan membelai telurnya.
  5. PAHIT MANIS KEHIDUPAN

    ryinaikhwanroslina.blogspot.com/ - Translate this page
    Omar telah dibawa papanya pulang... hari ini agak menyibukkan diri... tarikh akhir ... Anis dan Haziq pun ada camp selama 4 hari... kemudian suami pula nak ke .... aku tapi suami aku yang terpaksa jaga malam dan melupakan nikmat tidur.
  6. August 2007 | blog-sensasi

    sensasi-blog.blogspot.com/2007_08_01_archive.h... - Translate this page
    29 Ogos 2007 – Kerana terangsang dengan aksi suamiku dan Izza, susu ku terpancut dengan kuat ... Nikmatnya tak dapat aku gambarkan apabila kedua-dua buah dadaku diramas ...... Malam tu, dia terdengar Papanya bersembang dengan ...
  7. Cerita Mama Fabian | It contains of the thought and the feeling of a ...

    fabianyafa.wordpress.com/ - Translate this page
    1 Jun 2013 – Saya dan suami berpikir keras mengenai dokter mana yang harus kami datangi. .... Inilah pertanyaan Fabian yang membuat pusing papanya.
  8. Hallo, Bu. Apa yang... | Facebook

    id-id.facebook.com/.../posts/360175287380280 - Translate this page
    Sukimah Yono ketika saya dan suami bisa tertawa bareng melihat tingkah lucu anak. ... sama aisha dan papanya sambil olahraga badan langsing suami dan anak ... bersama meskipun menunya sederhana tetep nikmat karena kebersamaan.
  9. KedaiMiniFamily

    kedaiminifamily.blogspot.com/ - Translate this page
    3 Jun 2013 – Dan Cinta Itu Menemukan Kita ... Heaven Nya Cuti Bersama Suami ... batu hitam dengan Ali dan suami..bahagianya tgk anak dgn papanya bermain .... tarik balik nikmat anak tu sape yg rugi....aku dgn suami jln mengendong ...
  10. GUSTA

    chocomerry.blogspot.com/.../imaginasiku-seorang... - Translate this page
    18 Mei 2013 – Pasti nikmatnya sangat berbeza apabila di zaman solo. ... Suami aku mempunyai Villa yang agak besar dan gaya landscape nya ala-ala English style. ... Anak aku asyik bermain dengan papanya di atas katil sebelum tidur.

0 komentar:

Posting Komentar

 

Copyright © 2011 novel remaja | Design by Kenga Ads-template